Salt Lake City dag 3 - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Luc en Bea - WaarBenJij.nu Salt Lake City dag 3 - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Luc en Bea - WaarBenJij.nu

Salt Lake City dag 3

Door: Luc en Bea

Blijf op de hoogte en volg Luc en Bea

30 Juni 2012 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Nu is het echt 5 voor twaalf. Na een dagje slenteren en shoppen, zijn we nu echt toe aan onze laatste uurtjes SLC.
Het inleveren van de camper ging verbazend snel. In no time, zaten we al in de taxi richting hotel en eer het middag was, waren we al ingecheckt in ons kamertje voor de nacht.
Onderweg naar het hotel hadden we een markt opgemerkt en daar zijn we dan eens gaan kijken. Het bleek een Farmers Market te zijn waar best wel toffe spullen verkocht werden, maar tja, geen plaats in de koffers hé ! We hebben zelfs een koffer moeten bijkopen om alles dat we nu bij hadden ingepakt te krijgen. En nu maar hopen dat we geen gewichtsproblemen krijgen ?!?
Toen ik vanavond dan online ingecheckt heb, zag ik dat ik - en alleen ik - een upgrade naar Economy Plus had gekregen voor het stuk Chicago-Amsterdam. En omdat ik geen acceptabele uitleg kon bedenken om daar lekker te gaan liggen pitten, heb ik mijn plaatsje dan toch maar veranderd om naast mijn vrouwtje te gaan zitten. Lief hé !
Om ons reisverhaal af te sluiten, wil ik nog even uitleggen waar onze laatste foto op slaat. Na 3 weken V.S., hebben we eindelijk Belgische frietjes en " freakandellen " gevonden ( maar niet gegeten... ), dus die foto konden we jullie niet onthouden.
En mochten jullie al de andere, niet gepostte, foto's willen zien en de uitgebreide versie van onze reisverhalen willen horen, dan zijn jullie altijd welkom !

Till next time Folks !

  • 01 Juli 2012 - 08:19

    Jef En Margriet:

    onze driver staat jullie op te wachten in chicago,geef die rommel maar aan hem!Ja jongens,wij hebben echt genoten van al de verhalen,maar..zeker willen wij MEER!
    gauw tot ziens!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Salt Lake City

Denver-SLC

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2012

Salt Lake City dag 3

29 Juni 2012

Salt Lake City dag 2

28 Juni 2012

Van Bear Lake naar Salt Lake City

27 Juni 2012

Van Grand Teton naar Bear Lake

26 Juni 2012

Grand Teton dag 3
Luc en Bea

Camperreis van Denver naar Salt Lake City

Actief sinds 08 Juni 2012
Verslag gelezen: 1375
Totaal aantal bezoekers 11253

Voorgaande reizen:

08 Juni 2012 - 02 Juli 2012

Denver-SLC

Landen bezocht: